موسسه توسعه پایدار گردشگری

 موسسه توسعه پایدار گردشگری علم و فرهنگ؛ به عنوان نخستینNGO گردشگری دانشگاهی وابسته به دانشگاه علم وفرهنگ با رویکرد کارآفرینی در بخش‌های مختلف مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری در گستره بین المللی فعالیت می‌کند. این موسسه تاکنون دستاوردهای ارزشمندی در بخش‌های گردشگری و هتل‌داری، فناوری گردشگری، کسب و کارهای نوین درگردشگری، مدیریت مقاصدگردشگری، برندسازی مقاصدگردشگری، گردشگری سلامت و پزشکی داشته و در تلاش است تا سیاست گذاران، برنامه ریزان و مدیران بخش خصوصی و دولتی را در مسیر توسعه پایدار گردشگری ایران اسلامی یاری نماید.

تورهای کشور

اولین صعود مستقل استارت آپ دانشگاهی DPL به پناهگاه پلنگچال

روز جمعه سیزدهم تیرماه ۱۳۹۹ گروه DPL به پناهگاه پلنگچال صعود کردند.
در این صعود که با مربی گری آقای محمود هاشمی فاتح هشت قله جهان صورت گرفت، جمعی از دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ، علامه طباطبایی و گروهی از فعالان ورزش کوهنوردی نیز حضور داشتند.
این برنامه از ساعت ۶ صیح روز جمعه شروع و پس از صعود به پناهگاه پلنگچال با ارتفاع ۲۴۱۲ متر در ساعت ۱۵ پایان پذیرفت.

ایران زیباست؛ آبشار «ساسنگ»

آبشار ساسنگ در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان مینودشت در نزدیکی روستایی با همین نام و در ارتفاعات جنگلهای هیرکانی واقع شده است.
این آبشارهای زیبا و بی نظیر با استخرهای طبیعی فراوان، از سرازیر شدن آب از شیب دره ای که در فاصله تقریبی یک کیلومتری روستای ساسنگ قرار دارد به وجود آمده‌اند. تنها راه رسیدن به آبشار مسیر پیاده روی با شیب ملایم است.
منبع: خبرگزاری ایسنا

تورهای خارج از کشور

اعزام تور به کشوراتریش، آلمان،عراق، استرالیا

مرکز تخصصی برگزاری یکتا همایش

اگر به دنبال منبعی جامع و کامل برای یافتن اخبار تمامی رویدادها در حوزه های مختلف آکادمیک(همایش ها، کنفرانس ها..) ، کسب وکار(استارتاپ ها، کارآفرینی،…)، کارگاه های تخصصی… هستید، اگر به دنبال برگزاری و مدیریت رویدادهای خود در هر سطحی هستید، اگر بدنبال محتوای رویدادهای برگزار شده اید، یکتا همایش را به شما معرفی می کنیم

خدمات

مشاوره در برگزاری رویدادها

با بیش از 7 سال سابقه کاری در برگزاری رویدادهای مختلف همراه شما خواهیم بود

تهیه و تدارک مکان رویداد

هماهنگی با سالن های های برگزاری همایش ها و مناسبت ها

هماهنگی سالن های جانبی

هماهنگی سالن های جانبی جهت برگزاری نشست های تخصصی، پنل های پرسش و پاسخ و غیره، سالن های پذیرایی از مهمانان ویژه، سالن های پذیرایی و پارکینگ، کارگاه های تخصصی

گروه تشریفات

تدارک گروه تشریفات جهت خوش‌آمد گویی، راهنمایی، ثبت نام از مهمانان همایش

پذیرایی رویداد

هماهنگی جهت پذیرایی همایش شامل : میان وعده و ناهار و شام

مدیریت رویدادهای مجازی

برگزاری رویدادهای شمابه صورت مجازی و پخش آنلاین

توسعه و کارآفرینی راه نو مبتکران

شواهد بسیار زیادی تائید کرده‌اند که استفاده از ماسک در میان جمع، حتی زمانی که حالتان خوب است، می‌تواند به کاهش انتشار ویروس کرونا کمک کند، زیرا افراد حتی وقتی که هیچ علامتی از این بیماری بروز نمی‌دهند باز هم ممکن است این ویروس را منتشر کنند، و این دلیل اصلی استفاده از ماسک است: برای محافظت از دیگران در برابر خودتان.

ماسک

ماسک‌های صورت می‌توانند برای خود فرد استفاده‌کننده هم تا حدودی محافظت ایجاد کنند، اما این‌که این محافظت تا چه اندازه است تا حدود بسیار زیادی بستگی به نوع ماسک دارد. هیچ ماسکی، محافظت صد در صدی ایجاد نمی‌کند و نباید آن را جایگزین حفظ فاصله اجتماعی از دیگران، شستن مکرراً دست‌ها و اجتناب از جمع‌های شلوغ کنید. وقتی شما این مزایای استفاده از ماسک را در نظر می‌گیرید می‌بینید که استفاده از ماسک می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

خدمات ما

  • خدمات فنی و مهندسی

  • خدمات بازرگانـــی

  •  تجهیزات صنعتی

  • تجهیزات پزشکی و بیمارستانی

  • خدمات آموزشی

  • خدمات بیمه ای

بنیاد برند

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌«بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟
به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با آنچه رقبای‌تان عرضه می‌کنند، چیست. برندِ شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که می‌خواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است. در این مقاله درباره اصول اولیه‌ی برند سازی بیشتر می‌خوانید.

استراتژی برند و ارزش آن

استراتژی برند یعنی تعیین اینکه چه چیز را، چگونه، در کجا، و به چه کسی ارائه می‌کنید؛ به عبارت دیگر یعنی برنامه‌ی شما برای انتقال پیام برند‌تان. جایی که تبلیغات خود را ارائه می‌کنید، کانال‌های توزیع، آنچه در قالب کلمات و تصاویر منتشر می‌کنید، همگی بخشی از استراتژی برند هستند.
برند سازی استراتژیک به شکلی پایدار، منجر به شکل‌گیری یک برند قدرتمند می‌شود که به معنای ارزش افزوده‌ی بیشترِ محصولات و خدمات کسب‌وکار شما است که به شما امکان می‌دهد در مقایسه با موارد مشابه موجود، قیمت بالاتری برای محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید. کوکاکولا در مقابل سایر نوشابه‌های رایج مثالی روشن در این باره است. چون کوکاکولا یک برند قدرتمند است، قیمت بالاتری برای محصولاتش تعیین می‌کند؛ مردم هم حاضرند این قیمت را بپردازند.

تعریف برند

تعریف برند مانند سفری است که در طی آن کسب‌وکارتان را کشف می‌کنید. این کار ممکن است دشوار، زمان‌بر و ناخوشایند باشد. در این مسیر، لازم است دست‌کم برای پرسش‌های زیر پاسخی مناسب بیابید:

  • مأموریت کسب‌وکار شما چیست؟
  • محصول یا خدمت شما چه ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد؟
  • در حال حاضر، مشتریان شما چه نظری درباره‌ی کسب‌وکار شما دارند؟
  • تمایل دارید از طریق چه ویژگی‌هایی مشتریان‌ و کسب‌وکارتان را به هم پیوند دهید؟

تحقیق کنید. از نیازها، عادات و خواسته‌های مشتریان فعلی و بالقوه‌ی خود آگاه شوید. به آنچه گمان می‌کنید که می‌دانید اتکّا نکنید؛ بلکه مطمئن شوید.

مرکز خدمات تخصصی حسابداری و حسابرسی

در اجرای قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران ذیصلاح به عنوان حسابدار رسمی و به منظور اعمال نظارت مالی بر واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی، همچنین حصول اطمینان از قابل اعتماد بودن اطلاعات مالی واحدهای مزبور و در جهت حفظ منافع عمومی، صاحبان سرمایه و دیگر اشخاص ذیحق و ذینفع، سند راهبردی جامعه حسابداران رسمی ایران به عنوان جامعه‌ای مستقل، غیردولتی و خود انتظام به شرح زیر تدوین می‌گردد:

هدفهای راهبردی: (Strategic Objectives)

1- توسعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و خدمات اعتباربخشی؛

2- ساماندهی و گسترش تشکل حسابداران رسمی؛

3- گسترش بازار و تنوع خدمات حرفه‌ای؛

4- بهبود و تقویت مستمر کیفیت خدمات حرفه‌ای؛

5- ارتقاء نظارت بر عملکرد اعضا و کنترل کیفیت خدمات حرفه‌ای؛

6- ارتقای اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی؛

7- تقویت همکاری و تعامل با نهادها و مراجع ذیربط؛

8- حمایت از حقوق حرفه‌ای و منافع مادی و معنوی اعضاء؛

9- ارتباط مستمر، با مؤسسات و تشکل‌های حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی؛ و

10- تقویت ساختارها و نظامهای داخلی جامعه.

چشم‌انداز:(Vision)

دستیابی به جامعه حسابداران رسمی حرفه‌ای در سطح کشورهای پیشرفته در افق ده ساله.

مأموریت: (Mission)

تنظیم امور و اعتلای حرفه حسابداری و حسابرسی در کشور و نظارت حرفه‌ای برکار حسابداران رسمی.

تاسیس و راه اندازی مجتمع صنایع سرگرمی

تاسیس و ثبت شرکت سهامی خاص توسط نمایندگان دانشگاه علم و فرهنگ و نمایندگان پارک علوم و فناوری های نرم صنایع فرهنگی و شتابدهنده رضوان به عنوان هیئت موسسین برای طرح “تاسیس و راه اندازی مجتمع صنایع سرگرمی

 شرح نقش و مسئولیت پذیری

  1. اعضای هیئت مدیره پنج نفر باشند که شامل دو نفر از دانشگاه و یک نفر از طرف پارک و دو نفر از طرف شتابدهنده و به شرح زیر انتخاب می شوند.انتخاب مجدد مدیران بلامانع است.
  2. یکی از نمایندگان دانشگاه به عنوان رئیس هیئت مدیره
  3. یکی از نمایندگان شتابدهنده به عنوان نائب رئیس و هیئت مدیره
  4. یکی از نمایندگان شتابدهنده به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
  5. نماینده دوم دانشگاه و نماینده پارک به عنوان اعضای هیئت مدیره